keskiviikko 9. heinäkuuta 2008

suuri voitonpäivä.......

JIPPII!!!!! Olinpas onnellinen, kun menin äsken katsomaan postia!!!! Olen voittanut Sinellin arvonnasta 30 €:n lahjakortin! Uskomatonta! No, olen mä niitä leimakortteja kyllä monta täyttänytkin, mutta mä en ikinä voita mitään mistään.
Nyt tekisi mieli heti mennä törsäilemään, mut pakko on malttaa, kun on tää hiton remontti vieläkin kesken.....Eilen kyllä jo täytin lautaslaatikoita, mut vielä on paljon tehtävää. Viikonlopuksi tää kyllä pakkaa tavaransa ja lähtee remuamaan Iisalmen Olusille. Toivon, et kun tulen sieltä, saisin laittaa jo loput tavarat kaappeihin.
Ehkäpä siis jo ensi viikolla saan väännettyä pari uutta korttia..? Olen nyt hyödyntänyt tätä "askarteluvapaata" katselemella muiden blogeja. Voi kun osaisin vielä linkittää niitä tänne, et muutkin löytäisi ne! Joku päivä opettelen senkin taidon!

Ei kommentteja: