lauantai 16. toukokuuta 2009

Prima-friikki

Tykkään ihan hirveästi näistä Priman kukista, mutta en löydä niitä enää mistään suomalaisesta nettikaupasta. Paperellassa oli sellaisia, missä on lehdet ja keskusta valmiina. Nekin on äärettömän kauniita, mutta olen yrittänyt metsästää juuri näitä kuvan kukkasia erivärisinä. Jos jollain on tietoa, mistä noita saisi tällä hetkellä, laittakaa viestiä! Näitä valmistujaiskortteja olen tehnyt aikaisemminkin samantyylisinä ja esitellytkin niitä täällä, mutta ajattelin silti laittaa niitä tähän näytille, kun mun mielestä ne on niin kivoja. Ja ne edelliset kortit meni saman tien myyjäisissä, ni teinpä niitä seuraaviin tapahtumiin valmiiksi.
Toi leimasin on yksi lemppareistani ja sopii mun mielestä hyvin teemaan. Ja sit niissä om tottakai noita mun lempikukkiakin!



Ja vielä tollainen perusonnittelukorttikin tuli tehtyä.






3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Minulla on ainakin joitakin noita huudossa (vielä ainakin yksi väri lisää taitaa mennä sinne).. mutta muuten en kyllä osaa auttaa...

Laura kirjoitti...

iiiiiiik! Jos tilailet ulkomailta niin satuin äsken yhteen aussikauppaan mikä on kyllä TOSI hieno jos tykkää kukista: http://www.scrapsadaisy.com.au/products/index.php?main_page=index&cPath=68&sort=20a&page=2

Tuolla sivulla on just noita kukkia mitä halusit, erivärisinä. Mutta katsoppas myös niitä flower collections. vautsi, että ne näyttää ihanilta!

noora kirjoitti...

Kiitos Laura vinkeistä! Taidanpa käyd kurkkimassa molemmat; sun huudot ja toi sivusto. Heti kun tää muu härdellius hellittää elämässä!