lauantai 6. helmikuuta 2010

Leimailutaivaan ostoksia

Käytiin tänään Leimailutaivaassa pällistelemässä. Mukana mulla oli kaksi aloittelevaa askartelijaa ja he olivat kyllä innoissaan kaikista jutuista ja mahdollisuuksista. Tilaisuus oli tois hienosti järjestetty ja paljon oli katseltavaa.
Itse olin todella maltillinen ja ostin ihan muutaman jutun. Pari sellaista , mitä olis pitänyt ostaa, unohtui han kokonaan, esim. paperin ressaaja, mutta ssahan nuita.....Oikeastaan olin todella innoissani Distress Inkien uusista sävyistä ja niitä olisin tosissaan halunnut ostaa, mut eipä niitä ollut myynnissä, vain maistiaisia esillä. Tai en ainakaan löytänyt?? Mutta niitäkin ehtii kyllä hankkia. Kai niitä joskus jostain sit saa.
Odotin innolla erilaisia "messutarjouksia", mutta ainut halpa tuote, jonka näin, oli Sinellin Disress inkit, hintaan 5€, kun ne muilla oli jopa 5,90€. Ja niitäkään en sit ostanut, ku mulla on ne kaikki sävyt. Mutta oli tosi mukava käydä katsastamassa tilaisuus, kun aiemmin en tuollaisissa olekaan käynyt.

Tällä tyylillä minä värkkään askartelujani. Tärkein väline, mitä tiedän, on mattopuukko. En tiedä mitään parempaa vehjettä papereiden leikkaamiseen, kuin mattopuukko ja viivotin. Tuossa kuvassa rullallinen tapettia kirpparilta, jota tarkoitus hyödyntää ystävänpäiväkortteihin. Nuo meikkisienet on toimineet Distress inkin tuputtelussa, mut nyt mulla on toi messuilta ostettu oikea, siihen tarkoiytukseen suunniteltu vekotin, joka todella toimii hienosti!!

Ei kommentteja: