keskiviikko 11. toukokuuta 2011

Taas uskomaton palvelukokemus!

Olen aikaisemminkin täällä hehkuttanut Tikkurilan ompelukonekorjaamo Päivistä.
Nyt taas sain aihetta kehua lisää! Joku aika sitten vein ompelukoneeni korjattavaksi ja sain häneltä korjauksen ajaksi lainaan tuollaisen Singer Heavy Dutyn. Se on siis miehille suunniteltu kone, jolla voi ajella vähän normaalia kovempaa ja se kestää pikkasen enemmän kun normi-Singerit. Noo, männä viikolla menin sit hakemaan konettani takaisin. Herra Päivinen sanoi, et taidan ommella aika paljon?  Ja että minun Singer ei kestä sellaista kulutusta. Tarviin kuulemma jykevämmän koneen. Sanoin, et en tällä hetkellä voi harkitakaan uuden koneen ostamista. Hän ehdotti vaihtokauppoja. Aloin vähän siinä empimään, kun mulla ei todellakaan ole tällä haavaa (tälläkään....) yhtään ylimääräistä vaihdella koneita. Kysyin sitten, paljonko hän haluaa väliä. EI MITÄÄN! Paljonkos se vanhan korjaus maksaa? EI MITÄÄN!. Lähdin sieltä siin melkein käyttämätön Singer kainalossa ja jätin sen monta vuotta vanhan koneeni sinne hyllyyn....Katsoin netistä tuon hinnan, ni ihan oli saman hintainen, kuin mun vanha silloin uutena. Mulla siinä koneessa runkokin kerran ollut halki, kun täyttä muovia koko kone.
 Että sellainen keikka. Kyllä taas kannatti!

 
Sillä mun uudella koneellani eilen sit vähän ompelin tilkkuja kasaan. Tossa mukana niitä mun uusia kankaita, joita Tallinasta kannoin. Nämä vasta sommitteluvaiheessa tässä.

Ei kommentteja: