perjantai 11. marraskuuta 2011

Selkävaivoihin apua Vantaalta

Jossain vaiheessa kokosin tänne paikkoja ja palveluita, joita voisin lämpimästi suositella muillekin. Sinne listalle pääsivät parhaaksi kokemani sushit ja ompelukonekorjaamot, mutta miten pystyin unohtamaan minulle erittäin tärkeän paikan ja auttajan??? No varmaan siksi, että selkäni on ollut taas hyvässä hapessa koko raskauden ajan ja onneksi nyt myös synnytyksen jälkeenkin!

Luin eilen Susannan blogia ja hän kertoi siellä omista hyvistä kokemuksistaan Imatralla. Siitä mieleeni muistui oma käppänä selkäni ja päätin, että minun on pakko avautua asiasta täällä.

Minulla on skolioosi ja toinen jalkani on 1,5cm pidempi toista. Tästä on ollut aika paljon haittaa minulle elämäni aikana.....Selkäni on ollut välillä tosi huonossa kunnossa. Ainut paikka, josta olen saanut oikeasti apua on Fysioterapia Vaivaton Koivukylässä ja siellä suuri Guruni on Jouko Vuori!!! Se mies ihan todellakin löytää kyllä viat immeisestä. Viime syksynä mulla oli joku ihan ihme ongelma jalan kanssa. Aloin lopulta laahaamaan sitä. Lääkärit ei kekkasseet mikä vikana. Jouko katseli minua aikansa, käänteli ja väänteli ja käski nousta varpaille. Sanoi saman tien, et nyt tosi nopeesti pitää päästä magneettiin! Pääsinkin yllättävän nopeasti julkisen kautta ja multa löydettiin erittäin suuri pullistuma, joka oli sitten halvaannuttanut sitä toista jalkaa. Jouduin kiireellisesti leikkausjonoon. No, siinä sitten tapahtui joku ihme parantuminen, ja se pullistuma ilmeisesti surkastui, kun se oli minua vaivannut sen pari kuukautta....Onneksi näin kävi, että selvisin puukosta!!

Mutta siis todellakin, jos jollain on jotain lukkoja, jumeja, muita ongelmia selän kanssa, niin ainut oikea auttaja on Jouko Vuori, Vantaa!!!

Fysioterapia Vaivattoman yhteystiedot löytyy mm. tuosta linkistä. Heidän omat nettisivut näyttää olevan ihan retuperällä tai ainakin jonkun päivityksen alla.

SUOSITTELEN todella kokeilemaan!

2 kommenttia:

Etanaelli kirjoitti...

Kiitos vinkistä Noora. Pitaa laittaa korvan taakse. Tuo miehen köriläs kun välillä äityy niin vaivaiseksi selkänsä takia.

Ihanaa isänpäivän jatkoa teidän perheelle!

Anonyymi kirjoitti...

Minä olen myös saanut apua niskaongelmiin Jouko Vuorelta. Huippu tyyppi, suosittelen!