torstai 8. maaliskuuta 2012

Mummille

Viime aikoina en ole ihan hirveästi jaksanut/ehtinyt harrastaa kortteilua, kun on ollut kaikenlaista muuta hommaa. Toissa iltana kuitenkin tein valmiiksi pari tällaista, joita jo aikaisemminkin tein.
Tässä vaiheessa ei kellekään lienee epäselvää, että mulla voimakkaasti tapetilla nyt vintagekuvat, pitsit ja helmet?
Tämä kortti menee luultavimmin omalle äidilleni pojilta.
Jännä juttu tuo, millä nimellä kukin kutsuu isovanhempiaan. Olen itse aina kutsunut molempia ukkejani ukeiksi. Samoin opetamme pojillemme. Äitini äiti on luontevasti ollut aina mummo ja ollut minulle aina erittäin läheinen ja rakas. Sitten isäni äiti asui vähän kauempana ja oli mummoani vähän "hienompi", niin kutsuin häntä aina mummiksi. Jotenkin se tuntui jotenkin hienommalta se sanakin. Nyt kuitenkin jostain syystä olemme alkaneet kutsua molempia äitejämme mummiksi pojillemme?? Miksköhän? Ehkä olen kokenut sen Salme-mummoni yksinoikeudeksi tulla kutsutuksi nimellä MUMMO. No, mutta enihyyr, hauska aina kuulla eri versioita noista isovanhemmista. 
Miten te olette nimenneet heidät?

1 kommentti:

Laura kirjoitti...

Kaunis kortti!!!
Juu, minulle isovanhemmat ovat olleet aina mummi ja pappa. :)