torstai 21. marraskuuta 2013

Ompelukone laulaa!!

Mulle iski ihan kamala myyjäispaniikki viime viikolla. Tajusin, että olen lupautunut moniin joulumyyjäisiin ja mulla ei oikein ole mitään valmista. Noilla muutamalla joulukortilla ei pitkälle pötkitä....
Siitä sain sellaisen vimman, että sakset on viuhunut täällä yötä myöten ja monena päivänä olen ommellut sitten kankaita yhteen. Mikään ei ole vielä valmista, mutta hyvin pian on......

Mitähän tästäkin kasasta on tulossa?:)

Tänä iltana olen kutsunut kässäkerhon naisia muutaman meille. Ideana on potkia toisiamme takalistoille ja laittaa oikeasti homma nyt pakettiin. Eihän sinne kehtaa mennä patsastelemaan, jos ei ole mitään myytävää!! Laittelen kuvia tulemaan, mitä kaikkea me tänään sit touhutaan! Vähän itseäkin jännittää......

1 kommentti:

Etanaelli kirjoitti...

Sama täällä! Eli hirveä paniikki :) Tänään olin meidän alueen myyjäisissä, joissa ei käynyt juuri kukaan. Järjestäjä olisi voinut bähän panostaa mainontaan. Muuten oon ollut koko viikon kipeä enkä tehnyt mitään ja vajaa kaksi viikkoa aikaa Naisten Joulumessuihin. Ja ne Ogelin myyjäiset vielä välissä.

Toivottavasti sulla on joulukortteja edes mun tarpeisiin, en millään ehdi itse :) Olen muutaman kivan jo ostanut, muttei ne riitä mihinkään. Nähdään Ogelissa!