lauantai 29. marraskuuta 2008

elämä myyjäisten jälkeen.....

Ystäväni mies oli kysynyt, että mitäs sitten teet kun nää myyjäiset on ohi, ni hän oli vastannut, et alan valmistautua kerhon kevätmyyjäisiin=).
Täytyy sanoa, et kaikki meni yli odotusten! Vissiin 12 kerholaista toi tekeleitään myyntiin ja ihmiset olivat tosi innostuneita tavaroista! Mun tavaroista olisi mennyt enemmän joulukortteja ja leivonnaisia. Mä en vaan enää sen tiistain jälkeen jaksanut innostua siitä rumbasta. Mikä kyllä nyt vähän harmittaa, kun toisena päivänä se kysyntä olis ollut kova! Muy muuten olen panokseeni oikein tyytyväinen. Yksi tilkkupeittokin löysi uuden kodin! Laukkuja meni kaikkiaan vissiin 5 ja kortteja meni tosi paljon!
Eilen illalla menin vielä iltavuoroon myyjäishässäkän jälkeen ja olin aivan poikki ja päätin, etten katsokaan tonne sekavaan askartelunurkkaan......mutta mutta. Nyt jo sormet syyhyää....Mun pitäisi tehdä tilauksesta ne 5 korttia sille yhdelle työkaverille ja sit vielä läjä noita joulukortteja ja sit ehkä omatkin joulukortit olis syytä tehdä valmiiksi ennen joulua.....Kun mä myin ne kaikki.
Mut katsotaan jos lähden kaupungille vähän katselemaan askartelukamaa. Ainakin Sinellistä pitäisi hakea pois se mun nappilaatikko ja kortit, ni pääsis taas asiaan. Tällä kertaa ilman aikataulua.

1 kommentti:

maano kirjoitti...

ei ihme et korttisi meni kuin kuumille kiville :)