perjantai 17. helmikuuta 2012

valmiita kortteja silppulootasta

Mun piti tehdä siis kortteja äideille ja ylioppilaille, mutta kas kun taas tuli muutama kortti vauvoille....Niitä on vaan niin kiva tehdä. Ja ainahan noita vauvoja syntyy!
Nuo tarrat on Panduron ale-laarista ja taustat siis sieltä mun silppulaatikosta. Pearlmaker on mulla nykyään kovassa käytössä. Joka korttiin sitä tulee spruitattua.

Lähikuva mun pakkomielteestä, eli kehystämisestä. Mun mielestä kaikki kuvat ansaitsee jonkunlaisen kehyksen ja usein kehykset tarvii kehyksen jne...Myös korttien taustapaperit kaipaa mun mielestä aina jotain kehystä. Sen ei nykyään enää tarvii välttämättä olla tuollainen paperi taustalla, vaan nykyään kelpuutan myös tuollaisen musteella tehdyn rajauksen reunaan. Tämän kuvan olen ensin musteella rajannut ja sitten vielä liimannut hänet yksiväriselle paperille. Ja tuo taustan roiskepaperi on itse musteilla sotkettu.

Yhteensä 10 korttia tuli valmiiksi asti niistä toissailtaisista yhden hengen talkoista:)
Vielä on muutama raakile, joista en nyt tiedä, et miten niiden kanssa toimisin. Mitä ne niinku kaipaa....Ehkä se idea tulee piankin tai sitten pitkän ajan kuluttua. Saa nähdä.

Ei kommentteja: