perjantai 10. huhtikuuta 2009

lisää puolivalmiiden kasasta

Nyt tää on ehdottomasti viimeinen esittelemäni tapettihääkortti, mut, kun mun mielestä toi näytti niin kivalta toi kortti, ni pakko laittaa sekin vielä tänne. Sitten yksi kortti mummulle. Viimeksi, kun meillä oli kaverin luona "kotitoripäivät", pari ihmistä olisi halunnut nimenomaan mummulle kortin, mut mulla oli vain mummille ja mummolle. Nyt siis ensi lauantain toripäiviä varten on sit myös noita.
Toi toripäiväidea on tosi hauska ja suurta suosiota saavuttanut juttu. Elikkä mun ystäväni sai idean, kun monet markkinoi meikkejä, astioita, vaatteitajne., et yhdistetään kaikki yhteen paikkaan ja yhteen aikaan. Siellä oli siis rouva myymässä eräitäkin muoviastioita, yksi myi lastenvaatemerkkiä ja yksi meikkituotetta. Kaikki nuo oli siellä vain esillä ja tarvittaessa myyjät kertoivat tuotteistaan, mutta ei ollut mitään varsinaista esittelyä kaikista jutuista. Mulla oli ompeluksia ja kortteja ja yhdela mun työkaverilla oli koruja ja sit erilaisia virkattuja ja neulottuja juttuja. Kaikki sai jotain myytyä ja oli tyytyväisiä. Nyt siis tuo mun duunikaverini on myös innostunut aiheesta ja järjestää samantyylisen päivän kotonaan. Itse en valitettavasti pääse kummipojan ristiäisten takia paikalle, mutta annan kortteja sinne myyntiin. Suosittelen kaikille. Oli nimittäin aika kivaa!


Ei kommentteja: