torstai 12. marraskuuta 2009

ETSINTÄKUULUTUS!!!!

Sain tilauksen näistä korteista ja mulla oli alunperinkin vain yksi paperi kumpaakin;tuota lumiukkoa ja sit tuota taustalla olevaa Dasheria. Mutta nyt olen siis metsästänyt hullun lailla tuota lumiukkoa kaikista tietämistäni nettikaupoista, tuloksetta. En edes tiedä minkä merkkinen tuo paperi on. Olisiko My mind´s eye? Siinä on aina pitkä rivi noita lumiukkoja ja niitä rivejä on sitten vissiin viisi päällekkäin. Vaikee sanoa mitään tarkkaa tuosta, kun olin jo silpunnut paperin, ennen kuin kävi ilmi, että siitä pitäisi tietää jotain...... Jos jollain on tietoa, mistä noita saisi tilattua, ottaisin tiedon kiitollisena vastaan!

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Juu, paperi on My mind's eye:n Be Merry sarjaa ja tämän paperin nimi on Jack Frost (tai Be merry Jack frost).

noora kirjoitti...

Kiitos jälleen kerran avusta, Laura!! Melkein arvasinkin, et oikea vastaus tulee siitä suunnasta! Vielä, ku löytäis Suomesta jonkun kaupan, joka tätä myy!

Unknown kirjoitti...

Ainakin Heinikasta itse olen tuota viime joulun alla ostanut. Mulla taitaa olla se arkki neljään osaan leikattuna tallessakin, jos siitä olisi apua, (jollet siis muualta löydä). :)