torstai 26. elokuuta 2010

Puuhaa riittää....

Olen ollut tosi hiljaa täällä blogirintaman suunnalla, mutta muuten kyllä olen ollut ihan touhuissani.
Polkaisin työt taas käyntiin hoitovapaan jälkeen ja se ura alkoikin aika heti sairauslomalla. Flunssa on vaivannut jo pari viikkoa ja nyt vielä hoidan pientä poikaani kotona, kun hänelläkin on nuha+ silmä- ja korvatulehdus....Ei kiva!
Mutta olen mä käsitöitäkin vääntänyt täällä kaikessa hiljaisuudessa! Joulukortteja en nyt viitsi esitellä, kun sitä samaa rataa olen jatkanut, eli lumihiutalekortteja tein ison läjän valmiiksi. Töppösiä olen joka ilta yrittänyt vähän neuloa. Kuvassa pohjastopparit juuri kuivumassa ihan pikkutossuissa:
Ja taas haluan mainostaa Officedaytä! Löytyi jälleen loistavia ostoksia sieltä! Kuvan kahvaleikkurit lähtee sieltä hintaan 7.90!!! Pikku-tähtileikkuri 2,50€. Iso, paksu paketti vellum-paperia, jossa vähän kultaa mukana oli vaivaiset 1€, Nuo ihanat muistikirjat, joissa itämaista kangasta päällä oli 0,30€ ja 0,50€ Eli aivan sikahalpaa! Liike siis siinä Jumbon lähellä, Väino Tanneri tie 3. Ai niin ja tuo iso akryylipalikka oli 2,50!

Ei kommentteja: