perjantai 27. elokuuta 2010

Suosittelen-lista

Välillä on sellainen tilanne, et tarvii jotain palvelua tai tuotetta ja tulee haettua sitä netistä. Olen löytänyt esim. juuri blogeista tosi hyviä ideoita ja sellaisia juttuja, joita tuskin olisin löytänyt ilman vinkkiä.
Joskus kun itse saan oikein hyvää palvelua/ensiluokkaisia tuotteita, haluan jakaa tiedon muidenkin kanssa. Jos joku palvelutarjoaja ylittää odotukseni hehkutan mielelläni asiaa tutuilleni ja suosittelen käyttämään tuon yhtiön/yrittäjän palveluita.
Jonkun verran olen täälläkin aina mainostanut hyviä paikkoja, mut nyt ajattelin ihan tehdä listan, niin, et kaikki saa tietää, mitkä putiikit tarjoaa hyviä palveluita/tuotteita. Nämä on tietysti vain minun mielipiteitä, mut uskon, et näistä vinkeistä saa moni muukin irti iloa! Haluan vielä tuoda esille sen asian, että nämä yritykset eivät ole maksaneet tästä mainonnasta ja teen tämän siksi, että olen vilpittömän kiitollinen ja tyytyväinen saamaani palveluun ja tämä on mielestäni oiva kanava kiittää ja jakaa tietoa muillekin, koska tämä on minun oma blogi ja saan tämän tehdä!=)

Tässä näitä tulee ja päivitän listaa sitä mukaa, kun tulee mieleeni!

Ensimmäisenä tulee mieleeni Herra Hau! Vaikka nää ei siis ole missään tapauksessa paremmuusjärjestyksessä tai edes aihealueittain. Ihan tajunnanvirtaa vaan.

Eli:

1. Nuudeli Ky Nam
Puotilan ostarilla pieni nuudelimesta, josta saa mun mielestä ihan sikahyvää sushia ja halvalla vielä kaiken lisäksi! 15 kpl:een lajitelma maksaa vaivaiset 9€.
Itse herra Hau on todella ystävällinen ja rakastaa lapsia ihan vilpittömästi!

2. Office Day
Väinä Tannerin tie 3, Vantaa. Jumbon lähellä.
Vaikka kyseessä toimistotarvikeliike, nurkasta löytyy aina alenurkkaus, josta saa mm. Fiskarssia puoleen hintaan normikauppoihin verrattuna, vihkoja ym. ihan pilkkahintaan. Välillä skräppipapereita ja muuta erikoistavaraa.

3.Talousmarkka
Sieltä olen ostanut jumalattomat kasat halpoja, hyviä kirjekuoria. Kauppa on myös muuten pullollaan kaikkea kivaa kauko-idästä;koritavaraa ym....

4.Ompelukonekorjaamo Päivinen
Tikkurilan torilla
Mieletön palvelu! Lupsakka ja ammattitaitoinen, henkilökohtainen palvelu! Perään soitellaan ja saa vielä ilmaiseksi puolia, kun jouduttiin tilaamaan niitä kauempaa.

Siinä nyt 4 ensimmäistä , mitä tuli ekana mieleeni. Toivottavasti näistä vinkeistä on hyötyä jollekin toisellekin!

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Yhdyn Nooran hehkutukseen Haun putiikista. Loistavaa sapuskaa. Vanha koulukaveri..

noora kirjoitti...

Kukas vanha koulukaveri siellä on käynyt Haun murkinaa maistamassa?

Anonyymi kirjoitti...

Siis Haun kanssa ollaan oltu samassa koulussa T:Marjo

Inka kirjoitti...

Heippa!

Mun blogissa on sulle jotain, käypä kurkkimassa :)

noora kirjoitti...

Ai Marjo olikin Haun kaveri....mä jo ajattelin, et joku syvästä Sawosta oli käynyt herkuttelemassa=)
Käyn Inka hetimiten kurkkaamassa!