perjantai 13. elokuuta 2010

Uusi aluevaltaus:valokuvat vihdoin kansioon!

Olen piiiitkään ihaillut immeisten skräppäysblogeja ja ihania luomuksia ja olen jo pari vuotta suunnitellut, että myös minä kokeilen tuota harrastusta. Kansioitakin olen ostanut 5, kun sain niin halavalla. En vain ole saanut tutustuttua aiheeseen, et miten kaikki noin niinku toimii. Tiedän, et kaikkia koristuksia ja sellaisia laitellaan, mut en ole varma osaanko tehdä kaikki oikeaoppisesti. Nyt päätin, et ei hitonkaan väliä mun kuinka muut laittelee kuvia ja papereita, mä aloitan just nyt mun uuden harrastuksen.....
Tänään nimittäin kuuntelin pitkästä aikaa Egotrippiä ja Mian laulu sai mut erittäin herkäksi....niinpä päätin tehdä leiskan rakkaasta, kiltistä, anteeksiantavasta, mahtavasta ja ainoasta oikeasta miehestä. Ja siinä samassa päätin, et alan pikkuhiljaa kasata kansioita. Teemana aina laulun sanat!! Eli otsikko tai tuo tarina on laulusta. Hyvä idea musta ja ehkä se innostaa mua etsimään sopivia kuvia liimattaviksi talteen.
Tässä lähikuvaa ihanasta kertosäkeestä, joka kertoo paljon tuosta ihkusta ihmisestä.....
Tää nyt on vielä aika yksinkertainen ja tosi hätäiseen innostuksen vallassa kasaan laiteltu, mutta todellakin toivon, et saisin vähän enemmän aikaan tällä saralla, kun tuota tykötarvettakin on kerääntynyt ihan kiitettävästi. Kuvia kauheet läjät siellä täällä ja askartelusälää joka paikka tursuilee...

Ei kommentteja: