tiistai 10. syyskuuta 2013

Orimattilan askartelutreffit 12.-13.10.2013 Kehräämöllä

Olen kaksi kertaa osallistunut Orimattilan askartelutreffeille, jotka Taava on ansiokkaasti järjestänyt. Aivan huippumahtavaa perheen äidilla saada askarrella 2 päivää hyvässä seurassa ja nukkua kokonainen yö ilman mitään huuteluita ja lasten pahoja unia!

Tänäkin vuonna olin jo innoissani menossa, mutta ensin jouduin perumaan yöpymisen, kun appivanhemmat lähtevät sunnuntaiaamuna aikaisin reissuun ja lapset oli menossa heille hoitoon. Sitten eilen, juuri kun piti tavallaan vahvistaa lähtönsä ja maksaa lasku, saimme päivämäärän kummipojan ristiäisille: juuri se lauantai 12.10!! Multa jää siis koko hupi nyt käymättä!! Kyllä tosissaan harmittaa, kun olen innoissani odottanut, että pitkästä aikaa pääsisi oikein toden teolla keskittymään vain ja ainoastaan siihen itseensä!

Siellä on vielä tilaa sekä päiväaskarteilijoille, että myös yöpyjille! Käypä kurkkaamassa, mitä Taava kertoo tapahtumasta KLIK.

Ja täältä pääset ihmettelemään omia juttujani edellisestä kohtaamisestani lajitovereideni kesken.

1 kommentti:

Etanaelli kirjoitti...

Mä uskon, että harmittaa! Mulle on tänä kesänä sattunut pari kertaa, että samalle päivälle on osunut useampi kuin kaksi kivaa tapahtumaa. Kuten nyt ens lauantainakin:)