lauantai 5. lokakuuta 2013

Tallinnassa taas:)

Kyllä nyt on luvattoman pitkiä aikoja mennyt, että ei ole ehtinyt harrastaa askarteluja, enkä liiemmin blogiakaan ole päivittänyt! Harmittaa. Mutta toisaalta pitää TIETYSTI olla tyytyväinen, että töitä riittää!!
Nyt olen kuitenkin vähän irroitellut....Olen haalinut ilmaisristeilyjä tai ainakin aika halpoja ja ensimmäinen niistä oli 14€ Tallinnan risteily, jonka kävin yksin. Snif. Mutta kellekään ei oikein sopinut ja lippu meni vanhaksi, niin päätin, että nyt lähtee! Tulihan sille sitten loppupeleissä hintaa, kun päädyin satamassa ottamaan hytin itselleni, niin, että saan nukkua! Nukkuminen jää mulla aina ensimmäisenä, jos on paljon puuhaa ja mielenkiintoista juttua. Niinpä nukuin menomatkalla 1,5h ja paluussa yli 3 h, kun tulin laivalle jo 16 pintaan! Olipa ihanaa!! Eikä tarvinnu kuunnella karaokea!


Tyyny oli hyvin!!


Ensimmäinen stoppi olisi ollut Rocco al mare, mutta bussin aikataulut oli sillai aika erikoiset, että edellinen bussi oli mennyt 5 minuuttia ennen laivan saapumista rantaan ja seuraava lähti vasta 1,5h kuluttua siitä. Mitähän järkeä tuossa oikein on?? Taksikuskit kyllä pörräs kovasti siinä pysäkin liepeillä.  Lähdin siis paikallisbussilla kohti Karnaluksia. Tuo Abakhan Fabrics on siinä takana, kuten moni varmaan tietääkin. Sieltä saa tosi monesti askartelusälää -70%. Niin myös nyt....Tuli reppuun täytettä heti kärkeen!

Siitä sitten tietysti sujuvasti tukkuun ja sieltäkin löytyi kaikkea kivaa....


Siinä ton Abakhanin vieressä on muutes nykyään sitten tuollainen helmikauppa. Ihan vaan vinkkinä. Itse en siellä käynytkään, kun en ole koruihmisiä. Tai siis olen, mutta en niitä osaa tehdä!



Tässäpä pari läjää ihania ostoksia!!



Seuraavaksi lähdin sitten viikon kuluttua tuosta reissusta Tukholmaan 4-vuotiaan poikani kanssa. Mutta se onkin sitten jo oma tarinansa. Nyt teen vähän joulukortteja, että saan niitäkin välillä vähän tuonne läjään.....

1 kommentti:

Etanaelli kirjoitti...

Olisit kysynyt mua mukaan! Mutta ensi lauantaina olen lähdössä miehen kanssa Tallinnaan, joten nää vinkit tuli todella kreivin aikaan. Siinä käy nimittäin niin, että mies saa luvan seurata perässä minne minä haluan. Kysyn lähempänä tarkat koordinaatit tolle helmikaupalle. Karnaluksiin en kuitenkaan välttämättä mene, koska mulla on tällä hetkellä mielettömät lankavarastot.