maanantai 29. joulukuuta 2008

Black and white

Huomasinkin juuri, että pidän tosi paljon ihan vaan mustavalkoisesta!! Toivottavasti saan enemmänkin tehtyä tämän sävyisiä kortteja!
Tämä kortti on nyt sitten valmiina odottamassa, että joku saisi ajokortin=) Mun kummilapset alkaa olla siinä iässä, et pian ne menee autokouluun.
Tuo vanha valokuva on printattu netistä yheltä saitilta, jonka nimeä en muista, mut ne jakaa sieltä ilmaiseksi vintage-kuvia käytettäväksi omaan taiteeseen, ei myyntiin meneviin juttuihin. Olen vanhentanut kuvan distress inkillä. Väri on Antique linen. Noi napit on kaikki mun mummon nappilaatikosta, jonka hän antoi mulle, koska muisti mun pikkulikkana ihailleen lootan sisältöä. Antoi kuulma vähän "ennakkoperintöä".....Jos Karkki-serkku sattuu lukemaan tätä, ni sorry vaan! Meni jo! Heh heh!

1 kommentti:

xing kirjoitti...

Ihana! Tässä on juuri sopiva tunnelma