keskiviikko 6. tammikuuta 2010

Viisi leimasinta lisää saanut mustetta pintaansa!

Näistä ihanista valokuvaleimasimista tein ystävänpäiväkortteja. Kaikki samantyylisiä, mutta eri leimoilla. Taitaa vähän shoppailuvarvasta jo kutittaa, ku tällä tahdilla tää mun oma haasteeni etenee=)







Viimeksi firman myyjäisissä toimiston rouvat kyselivät läksiäis-aiheista korttia ja ajattelin nyt niitäkin joitakin tehdä. Ja yhä edelleen olen sitä mieltä,m että nää sirkuksen tyypit tässä kuvassa sanoo hyvästejä tai kaipaa kaveriaan.

Nyt siis omien laskujeni mukaan kasassa jo 9 eri leimasimella tehtyä korttia! Homma etenee sitä tahtia, et ennen, kuin olen laihtunut kiloakaan, 20 korttia kasassa.....Olen ollut nyt 2 päivää sillä Detox-kuurilla ja hyvältä tuntuu! Vaaka meni epäkuntoon, joten en tiedä, onko pudotusta tapahtunut, mut ei silläkään väliä, kunhan jossain vaiheessa saa jotkut farkut taas mahtumaan jalkaan, ni se riittää mulle tiedoksi!!




Ei kommentteja: