perjantai 29. elokuuta 2008

Koko tilaus valmiina!!!!

Óle! Koko kasa on nyt valmiina! Ottipa voimille=) Tilaaja halusi ton yhden viiden kortin setin perhostaustapaperilla, mutta se oli valitettavasti sellaista liukaspintaista, niin, et muste oli tuhriutunut sit kuitenkin, vaikka kuinka yritin olla varovainen sen kanssa. Tein hänelle sit tollasia hempeitä taustoja toisella värillä, mut sekin paperi loppui sit kesken, ni jouduin korvaamaan yhden tolla tummemmalla kukkapaperilla. Toivottavasti kelpaa kuitenkin......
Nyt siis pitäisi vielä 30 korttia pakertaa, ni pääsis taas shoppailemaan!! Täytyy kyllä sanoa, et ei se mun tarvikekasa paljon ole vajunut, vaikka kuinka ahkerana olen ollut. No, olen mä nyt monta paperia saanut kulutettua ihan loppuun, kun pitää jo etsiä korvaavaa tuotetta! Hyvä minä! Sormet jo syyhyää, kun ajattelenkin askartelukauppoja siellä ison veden takana!! Taidanpa taas alkaa hommiin.....

Ei kommentteja: