torstai 7. elokuuta 2008

Nyt riittää!!!!!

Mun oli kyllä tarkoitus pitää tää blogi ihan silkkana askartelu/käsityöjuttuina, mut nyt ajattelin kyllä vähän avautua eräästä asiasta, joka mua on ahdistanut jo pitkään ja tänään meni sit lopulta kuppi nurin ja sain toimittua!

Elikkä siis mihin helkkariin on hävinneet kauppojen hyllyiltä täyttöpakkaukset nestemäiselle pyykinpesuaineelle?? Joka paikka täynnä niitä kauheen kokoisia muovipullonhirvityksiä, eikä enää ollenkaan sitä ekologista täyttönassukkaa??!! Mä en kestä muovipulloroskaa, kun niitä ei voi ainakaan täällä Tussulassa lajitella mihinkään uutta käyttöä varten. En kyllä kestä mitään muutakaan, mitä ei voi kierrättää, mutta tää muoviasia saa mut kiehumaan!!MRRRR!

Olin sit tänään kaupassa ja tämä mieltä kangertanut asia tuli taas mieleen pesuaineiden kohdalla ja kun tulin kotiin, kirjoitin asiakaspalautetta Omon sivuilla ja uhkasin koko Unileveriä boikotilla. Sanoin, et pakko vaihtaa jauheeseen ja se jauhe ei tule olemaan heidän firman tuote.....

Luulenpa, että aika moni meistä käsityöimmeisistä välittää ympäristöstään ja olen melko varma, että moni teistä tuntee sydämessään samalla lailla kuin minä, joten toimikaa tekin! Laittakaa meiliä niille ja vaatikaa ekologisempaa vaihtoehtoa tuolle. Tää maapallon roskaaminen ja luonnon ylikuormitus saa riittää!

No nyt alkaa jo helpottaa=) Syke rupee jo olemaan aika tasainen.....

2 kommenttia:

Salka kirjoitti...

Tussula :D Voi että repesin!Näin Tussulan rajalla asuvana :D

Mä itse suosin pyykkäyksessä joutsenmerkittyjä kartonkipakkauksia :)

Ja aina kannattaa antaa palautetta firmoille, kyllä se pisara meressäkin vaikuttaa..:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihan samaa mieltä! Käyttämäni merkki on eri, mutta puute on ihan sama - Ei täyttöpusseja!!! Olen nyt ostanut muutaman kerran jauhemaista ja täytynee jatkaa sillä, jos ei muutosta tule. Hyvä kun olet purnannut :)

Ja kiitos kannustavasta kommentista blogissani :))