torstai 5. maaliskuuta 2009

Postipäivä!!! Jippii!

Kyllä kesälomalaisen mieltä lämmitti, kun tänään löysin postilaatikosta kaksikin lähetystä, joissa oli MINUN nimi päällä!!!

Tää ensimmäinen on kokeilutilaus Ruattinmaalta Inkywingsiltä. Tuotteet oli suhteellisen järkevän hintaisia ja palvelu asiallista, mutta hidasta. Tilauksen loppusummaa odotin viikon, ennen kuin pystyin maksamaan se Paypalin kautta firmalle. Sen jälkeen ei mennyt kuin pari hassua päivää, kun paketti oli mulla kotona, et sit rupes luistamaan! Paketti oli aivan onnettomasti pakattu, osittain auki, mutta kuin ihmeen kaupalla, kaikki tuotteet löytyi paketista. Osa tavaroista oli valitettavasti loppu varastosta, mutta tällaisia sieltä tuli tilattua: Sitten tilasin Minnalta noita ihania stanssattuja ristejä, kun itsellä ei ole sellaista laitetta, millä noita saisi tehtyä. Sitten hän oli laittanut mulle pari kukkaa ja ylimääräisiä ristejä, kun paketti tuli hänen mukaansa "myöhässä". Ei kyllä oltu sovittu mitään tiettyä päivämäärää, että tämä päivä sopi minulle mainiosti!! Kiitos Minna todella pajon lähetyksestä! On mieleinen!!
Nyt pitkän sauvakävelylenkin ja suihkun jälkeen lomalainen ottaa sakset ja liiman käteensä ja alkaa vääntää parit kortit!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Kivan näköistä tilpehööriä! Noi sun kortit on kyllä tosi hienoja.

Kuule, mulla alkaa se toinenkin peitto oleen valmis, kerrotko miten / kenelle mä voisin toimittaa ne eteenpäin?
Heitä mulle vaikka sähköpostia duuniin tai kotiosotteeseen etunimi.sukunimi@elisanet.fi.

Mukavaa kesäloman jatkoa =)