sunnuntai 1. helmikuuta 2009

huovutetut tossukat

Olen aivan hirveän huono neulomaan. Nyt kuitenkin voin ylpeänä esitellä mun aikaansaannoksen!! Älyttömän helpot tossut Huopasesta neulottuna. Noi on ehkä koko 30 tai jotain. Oletin niiden pienenevän pesussa enemmän ja huopuvan paremmin, mut ihan kivat niistä kuitenkin tuli. Mulla on iso läjä Huopasta kotona, kun jossain vaiheessa luulin, että olen innostunut vapaalankahuovutuksesta, mut sit en ollutkaan....elämäni tarina.
Tän kokoiset ne oli koneeseen tyrkättäessä. Mun jalka on 38/39.




1 kommentti:

Inka kirjoitti...

Hauskat tossukat! Ihanat nuo ankat mittatikkuina ;)

Juu, mäkin luulin joulun alla, että vapaalankahuovutuas on kivaa ja helppoa, mutta toisin kävi...

Nyt ajattelin sit kutoa niistä langoista jotain kassin tapaisia, siis kokeilla. Saa nähdä, muiten käy.