sunnuntai 1. helmikuuta 2009

You light up my life.....

No joo......Mulla oli joku ihmeellinen visio noista leimasimista, et nyt kyllä lähtee. Mut miks ihmeessä mun pitää aina mennä yrittämään tota vapaalla kädellä ja huonolla käsialalla kirjoittamista?? Ja suoraan muuten valmiiseen korttiin??!! No, mä annan tän jollekin mun niin hyvälle kaverille, joka ei kehtaa sit edes välittää, et toi teksti on a)kauhee ja b)vinossa.
Muute huomioitavia asioita: Olen käyttänyt tässä kahta ennen näkemätöntä leimasinta! Ja toisekseen käytin ekaa kertaa tota sabluunatekniikkaa. Se nyt ei varsinaisesti tuohon sovi, mut tykkäsin kovasti, kun näi jossain norjalaisessa blogissa monessa kortissa sitä käytettävän. Ja olikin oikein helppoa ja siistiä tuputtelua.

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Tuo tekstihän on tosi hyvä! Se vaan näyttää susta omaan silmään niin pahalle, mun mielestä se on ihan siisti, ei mitään vikaa.
Mulla on kyllä tuo sama vika, tosin kierrän sen nykyään niin että vapaasti kirjotetut kirjotan erilisellle paperille, jonka leikkaan ja teippaan korttiin. Meni kyllä muutamiakin kortteja ennenkun opin tuohon... :D

Unknown kirjoitti...

Unohtu mainita että muutenkin ihana kortti, täytyy tätäkin testata tässä joskus :)

navettakissa kirjoitti...

Tosi ihana kortti! Ja teksti on ehdottoman hyvä! Siitä huokuu kirjoittajan rehellisyys ja aitous, jota minä ainakin arvostaisin. Lisää vaan tällasia, se amerikkalainen korttijuhlakin tässä pian lähestyy!! =)