keskiviikko 18. helmikuuta 2009

Viimeaikaiset projektit

Nyt on pitänyt blogirintamalla monta päivää hiljaista, mut silti olen noin muuten ollut aika aktiivinen. Kaikki nää mun hommelit on vaan enemmän tai vähemmän vaiheessa.....
Mut esittelen tässä nyt joitain puuhiani:

1. Töppösten värkkääminen.
Ensimmäiset tollaiset punaiset on löytäneet jo uuden kodin pikku-Emilian luota! 2.Villaneliöiden neulomista peittoja varten.
Olen saanut viime päivinä myös lisää innokkaita neulojia meidän peittoprojektiin!! Kiitos osallistumisesta Mari, Ama, Riikka, Sini ja tietysti kaikki muut "vanhat" puikonheiluttajat!!
3.Neliöiden yhdistämistä peitoksi.
Ei ollutkaan ihan niin leppoisaa hommaa, kuin olin kuvitellut. En tykkää yhtään, mut pakkohan sekin on tehdä, et tässä hommassa olis muuten mitään järkeä.....Vaatii työhön keskittymistä toisella tavalla kuin neulominen ja se rasittaa silmiä ja mun herkkää mieltäni=)

4. Mahan kasvatusta.
Maha kasvaa ihan silmissä!! Luulenpa, et kohta mennään jo laillisuuden rajamailla, kun sellaista vauhtia tulee ympärysmittaa ja kiloja lisää....No, tuomio tulee ensi kuun alussa sit neuvolassa....


5.Karkin järjetöntä ahmimista.
Ei ole ihme, että kiloja kertyy, kun koko ajan täytyy mussuttaa jotain herkkua. Sen täytyy loppua!! Tänään olen syönyt vain yhden palan suklaata ja 2 keksiä. Joten vielä aika pienenä on pysynyt päivän saldo!





6.Sauvakävelyä.
Yritän saada kulutettua ne kerääntyneet kalorit liikkumalla. Tai siis eilen otin sauvat avuksi, kun vedin puolikkaan pähkinäsuklaalevyn ihan tuosta vaan. Käytiin me sunnuntainakin kävelyllä, mut silloin ilman sauvoja. Tänään menen taas sauvomaan noin puoleksi tunniksi. On vaan helkutin vaikeeta kävellä tuolla, kun tiet on niin jäässä ja purtsilla on tosi epätasaista, et meinaa koko ajan mennä nurinniskoin, mut yritän ainakin parhaani!


Näillä evväillä on siis lähtenyt tämä viikko käyntiin. Viikonloppuna toivottavasti saan jotain valmista esiteltävää tänne blogiin.





Ei kommentteja: