torstai 5. helmikuuta 2009

Verkkokaupat

Lisäsin tuohon sivuun linkkilistan nettikaupoista, joissa olen hyvillä mielin tehnyt ostoksia. Päivitän niitä sitä mukaa lisää, kun olen uusiin kauppihin tutustunut. Nuo listassa olevat kaupat ovat siis sellaisia, joissa minua on palveltu hyvin ja ystävällisesti ja voin suositella niitä muillekin.

Löysin eräästä blogista tiedon nimeltä mainitsemattomasta kaupasta, jossa olikin tosi kivoja tuotteita. Innoissani lisäilin tavaroita ostoskoriin ja menin kassalle. Siinä vaiheessa pyydettiin rekisteröitymistä, jonka teinkin. Tämän jälkeen tilaus oli kadonnut jonnekin bittiavaruuteen. Laitoin kyseiseen paikkaan meiliä ja kyselin, et josko se kuitenkin sitten olis sillä yhdellä napin painalluksella mennyt sinne perille, kun on suhteellisen aikaavievää hommaa tuo linkkien avaaminen ja ostoskorin täyttäminen.....Ei mitään vastausta tule. Nyt yli viikon jälkeen laitoin uuden viestin ja kyselin, et mitä sille tilaukselle tapahtui; ei mitään.....Tästä suivaantuneena, päätin, että se kauppa ei ole minua varten, vaikka kyllä jäi vähän ne leimasimet kaivelemaan. Mutta jos ei voi edes vastata, että asiaa selvitellään, tai jotain, niin sanoisin sitä jo huonoksi asiakaspalveluksi. Olisin tietysti tehnyt heti uuden tilauksen, jos olisin saanut tiedon, ettei tilaus ole tullut perille, mutta nyt jäävät ilman yhtä asiakasta.Kyllä noita tavaroita on kuitenkin sen verran kertynyt nurkkiin, etten jää nyt sen kaupan tilausta sen enempää kaipailemaan!

1 kommentti:

Inka kirjoitti...

Voi ei, miten huono tuuri sen nettikaupan suhteen! Ihmeellistä, että myyjiä ei myyminen kiinnosta. Ja sanahan leviää huonosta kokemuksesta aina paljon tehokkaammin kuin hyvästä.

Mä olen uskaltautunut kokeilemaan paria ulkomaalaistakin kauppaa ja palvelu on ollut hyvää. Vaikka onhan siinä tilaamisessa ja mahdollisessa rekisteröitymisessä aina omat kiemuransa, kun sivut on niin erilaisia...