lauantai 3. tammikuuta 2009

korttien "signeeraus"

Miten te muut kortintekijät merkkaatte itse tekemänne kortit? Onko teillä joku tietty leima, vai kirjoitatteko vain nimenne kortin taakse?

Minä käytän alla olevaa leimasinta ja nimeni kirjoitan aina samalla kynällä, ystäväni Ninan Japanista tuomalla tussilla, tuohon keskelle.
Leimasin on kotoisin Jenkeistä ja tilasin sen viime kesänä kimppatilauksessa Minnan kanssa. Samassa läjässä tilasin myös yhden toisen leimasimen, mutta se oli jäänyt jonnekin matkan varrelle ja Minna joutui sen vissiin kuitenkin maksamaan. Liekö koskaan saanut tavaraa??

Aikaisemmin en "sainannut" kortteja millään lailla, mutta tämän leimasimen löydyttyä, kaikki kortit olen merkannut.

3 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Minulla on muutama eri leimasin.. samantyylisiä kuin tuo sinunkin. Yhdessä on jo minun nimi valmiina. Yritän käyttää niitä mutta tahtoo aina unohtua. plääh.

Anonyymi kirjoitti...

Tosi hieno leima sulla! Mä oon vaan kirjoittanut nimen ja vuosiluvun mustalla kynällä kortin takaosan alalaitaan, mutta haaveilen kyllä jostain leimasimesta. Muistatko, mistä tilasit leimasi? Entä mistä Laura olet saanut omalla nimelläsi varustetun?

noora kirjoitti...

Toi leimasin on ehkä tältä sivustolta: http://www.stampandgo.com/
Tehtiin siis yhteistilaus, jonka Minnis (korttimanian kourissa) hoiteli ihan alusta loppuun. En ole siis ihan varma niistä tullauksista ja sen semmoisista.