perjantai 2. tammikuuta 2009

taas pukkaa vintagea.....

Mun pitäis työstää niitä mun käyttämättömiä leimasimia....Tiedän. Ei vaan nyt synny. Nämä kortit on valmistuneet jo pari päivää sitten ja jälleen vintage-kuvat kehissä! Noita tuli printtailtua aika paljon netistä ja tykkään tosi paljon yhdistellä noita mustavalkoisia kuvia(vanhennettu vielä kellertäväksi distres inkillä, ei vaan näy kuvissa) ja värikkäitä papruja.
Ja noita onnittelukortteja pitäis kyllä muistaa joka välissä tehdä, ettei aina olis synttäreille lähtiessä se hirvee hösis, kun pitää vielä viime tipassa alkaa askartelemaan.


2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Kivoja kortteja, mietiskelin että mistä päin nettiä oot ettinyt kuvat...? Kun itellanikin on muutama paikka tiedossa missä on vintage-kuvia (laitan osotteet jos haluat) mutta en oikeen ymmärrä niistä että saako niitä sitten käyttää myytävissä korteissa vaiko eikö, kun on niin epäselvästi mun mielestä sanottu...pitäisi kai olla reipas ja kysäistä.

noora kirjoitti...

Ainakin se mistä mä oon impannut noita, kieltää kuvien käytön myyntiin menevissä korteissa. Luulenpa, et se yleensä on kyllä kiellettyä. Se sivusto, mistä olen noita löytänyt on varmaan juuri sinun blogista napattu...en ole varma. Siellä sanotaan, et saa käyttää omaan taiteeseen, mutta myynti on kielletty.