torstai 1. tammikuuta 2009

Uusi vuosi, uudet haasteet.....

Nyt olen todella päättänyt ottaa itseäni niskasta kiinni ja osallistua elämäni ensimmäiseen korttihaasteeseen=) Kirsikka laittoi blogiinsa seuraavanlaisen haasteen: http://kirsikankortit.blogspot.com/2008/12/ota-haaste-vastaan.html
Eli tarkoituksena tehdä tämän vuoden aikana kortti kaikista omistamistaan leimasimista. Koko ajan tulee innoissaan ja epähuomiossa ostettua lisää ja lisää leimasimia ja sit ne jää käyttämättä. Nuokin yläpuolella olevat leimasimet on aivan tosi kauniita ja ihania, mutta montako korttia olen niistä saanut aikaiseksi? Nolla. Nyt leimasin ne paperille ja aion saada niistä kortit väännettyä!

Sitten kun kaikki käyttämättömät leimasimet on kortteina saakka, niin tarkoitus olisi vielä saada ainakin yhdet kortit kaikista niistä, joita olen jo käyttänyt. Että työsarkaa riittää joksikin aikaa!

Kaikki siis mukaan haasteeseen!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hauska haaste!

Jään innolla odottamaan, minkälaista tuotosta vuoden aikana syntyy :)

Mulla itsellä on niin vähän leimasimia, ehkä parikymmentä vaan, joten kovin montaa kuukautta mulla ei niitä käyttäessä menisi. Saa nähdä, innostutaanko.

Oikein hyvää alkanutta vuotta ja paljon onnea odotukselle!

Kirsikka kirjoitti...

Kiitos kun lähdit mukaan haasteeseen. Katotaan kuinka meidän käy. Hyvä alku näyttää olevan vähän siellä sun täällä =)