tiistai 6. tammikuuta 2009

Minusta tulee tänä vuonna parempi ihminen!!

Myönnän! Minä olen huono ihminen!! Älä sano mitään!

Mun mies ei voi sietää joitain ominaisuuksia minun loistavassa persoonassani. Olen luova ,olen helposti uusista projekteista innostuva (siinäkin määrin, että edellinen prokkis jää joka kerta vaiheeseen), olen säästäväinen (koskaan ei tiedä milloin mitäkin kangas/paperisilppua vielä tarvitsee), olen taiteellisen epäsiisti (se johtuu herkästä mielenlaadustani).

Ymmärrän Elämäni Valoa aivan älyttömän hyvin joka kerta, kun katson askarteluhuoneeni tiettyyn nurkkaan......Nyt on vain niin, että korttien teko on vienyt sydämeni niin totaalisesti, että ompeluharrastus on ollut jäissä jonkun aikaa. Olen kasannut noita keskeneräisiä, valmiiksi leikattuja ja puoliksi ommeltuja peittoja ja laukkuja tonne nurkkaan odottelemaan parempaa huomista. Keväällä meille muuttaa asumaan se yksi pieni uusi ihminen, joka toivottavasti ei peri minulta kovinkaan paljon......ja tänään alettiin tyhjentämään toista makkaria hänelle. Tuo läjä sai häädön!! Älyttömän käyttökelpoista tavaraa! Lupasin, että alan työstää joka päivä jonkun jutun valmiiksi ja jo tänä iltana teen ison läjän pois kuleksimasta.

Mies lähti nyt treeneihin ja tulee vajaan 3 tunnin kuluttua takaisin. Siihen mennessä lupasin 10 valmista tuotetta tuosta nimenomaisesta läjästä, pikkueteisen tyhjäksi MINUN takeista ja kengistä ja ruoan valmiiksi. HUH! Tulikohan luvattua vähän liikaa? No, tänä iltana lupaan myös teille esitellä valmiita juttuja!! Saahan nähä......

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

JOtenkiN tunnistan itsenikin tuosta tekstistä-Vähän liiankin hyvin, jos totta puhutaan :) -Tsemppiä urakkaan! Mulla on menossa taas kasvihulluus...se pahenee joka hetki jollon aurinko paistaa, ja on nyt jo parissa päivässä äitynyt aika pahaksi...

navettakissa kirjoitti...

:D Mä tunnistin kans itseni!!! Ja Mies voi vahvistaa.. Keskeneräisiä projekteja on, pieniä lankatuppoja (niitä voi tarvita, vaikka lankaa ois enää 50cm..) ja olen järjestyksenpidollisesti rajoittunut. Jatkossa mäkin vetoan herkkään persoonaani, olen ehkä jopa taitelijasielu. Sofi Oksanenkin on kuulemma tosi hyvä kokki, mutta ei hanskaa muuta huushollinpitoa - olemme siis luonteeltamme Finlandia-voittajia? =)

noora kirjoitti...

Helkkarin hyvä juttu! Eli nyt innoittajanani toimikoon tuo Finlandian tavoittelu!! Sotkeminen ja myllääminen saa siis jatkua taiteen nimissä=)
Kiva kuulla, et teitä muitakin kaaos-Kaisoja löytyy tältä pallolta! Jatketaan hyvää duunia.....

navettakissa kirjoitti...

Kyllä, näillä mennään.